Kruhový trénink, makačka plná endorfinů

.

Milé dámy, slečny, holky a ženy sportu chtivé, vyzkoušely jste už kardio kruhový trénink, takzvaný kruháč? Toto přibližně třicetiminutové intenzivní cvičení vás zaplaví endorfiny a stane se pro vás drogou. Je spojením přibližně dvanácti cviků, vykonávaných na různých stanovištích, po dobu třiceti vteřin. Po uplynutí času se změní stanoviště a pokračuje se ve cvičení na stanovišti dalším. Tímto způsobem se „objede“ celé kolo, které trvá přibližně 8 minut a pak teprve si můžete při krátké přestávce malinko odpočinout, napít se a utřít zpocená těla. Tento celý cvičební kruh se opakuje cca 2-4 krát dokola. Stanoviště jsou za sebou rozmístěna tak, aby se při cvičení střídaly nejrůznější svalové partie a zapojilo se tak v průběhu cvičení poctivě celé tělo. Cviky probíhají v rychlém tempu, aby se zrychlil celý krevní oběh a srdeční tep. Pak teprve dochází ke spalování tuků na těch správných partiích. Cvičební nářadí je velmi různorodé od činek, přes míče, švihadla, lavičky či bosu, až po žebřiny, trx popruhy nebo gumy. Často se také využívá k posilování vlastní váhy těla. Při profesionálním vedení kruhového tréninku a samozřejmě při pravidelném cvičení, získáme vytrvalost a svalovou hmotu, vytvarujeme postavu, posílíme srdíčko a konečně se nám podaří shodit přebytečná kila.  
posilování
Bez rozcvičky to nejde
Jelikož se jedná o velice náročný trénink, je také třeba pořádně se rozcvičit. Zahřátím a protažením svalů, předejdeme případným úrazům. Po rozcvičení, které trvá přibližně 10 minut, se přejde k vlastnímu kruhovému tréninku.
Co si vzít s sebou?
Tak především silnou vůli cvičit, odhodlání a dobrá nálada se také hodí. Myslete na správnou obuv, vhodnou do tělocvičny, karimatku na posilovací cviky, ručník na zpocená čela, dostatek tekutin a samozřejmě penízky na vstupné či permanentku.
cvičící žena
Závěrem
Po takto intenzivním cvičení, které je mnohdy doplněno ještě závěrečným posilováním břicha, čeká už jen pořádné protažení všech zapojených svalů a třeba i chvilka relaxace. Druhý a třetí den po tréninku vás určitě bude bolet „celý člověk“ a zjistíte, že vás bolí i svaly, o kterých jste dříve netušili, že je máte J. Příval endorfinů a dobré nálady po cvičení, si vás naprosto získá a šup, nejpozději třetí den jste na tréninku znova.

Kruhový trénink, makačka plná endorfinů
4.7 (93.33%)3
.