Zdravá štítná žláza přírodní cestou

.

1.       Ze stravy zcela vylučte glutaman sodný. Tato chemikálie určená pro zlepšení chuti má na zdraví štítné žlázy velice neblahý dopad. Sledujte proto pečlivě obaly všech potravin, které kupujete, možná byste se divila, kde všude může být obsažen.

2.       Vynechte sóju.Ani tento uměle vypěstovaný produkt štítné žláze v nejmenším neprospěje. Je sice pravda, že vegetariáni na ni nedají dopustit, jenže její výživová hodnota se stává stále více spornou.
krk mladé ženy
3.       Zvyšte příjem zinku, selenu a vitamínu D. Jezte maso, vnitřnosti, ořechy, semínka a listovou zeleninu. Vitamín D přirozeně čerpáme pouze ze sluneční energie, a protože ho v našich zeměpisných šířkách máme nedostatek, kupte si ho ve formě tablet.

4.       Odpusťte si mléko savců.Ať už se jedná o kravské, kozí nebo ovčí. Nemusíte se ale vzdávat bílé tekutiny zcela, jen ji nahraďte mlékem rostlinným, například kokosovým nebo mandlovým.

5.       Věnujte pozornost kosmetickým produktům. Spousta chemikálií, které neprospívají našim vnitřním orgánům nebo jim dokonce škodí, se do organismu dostává skrze kůži. Všímejte si proto, co kupujete a snažte se dávat přednost přírodním výrobkům. A v tomto případě zcela platí, že méně je více.
cvičící žena
6.       Eliminujte chlor. Štítnéžláze neprospívá a kvůli jeho přítomnosti ve vodě ho v koupelně přímo inhalujeme z vodních par. Vyplatí se investovat do kvalitního filtru, jak v kuchyni, tak v koupelně, aby se tohoto prvku dostalo do těla co nejméně.

.

7.       Cvičte jógu.Obrácené polohy, při kterých do hlavy přitéká zvýšené množství krve, štítnou žlázu stimulují a tím podporují její přirozenou činnost. Nebojte se , nemusíte být zrovna akrobat, abyste jogínské cviky bez problémů zvládli.

8.       Vyvarujte se stresu.Stres je největším nepřítelem štítné žlázy, do života ho proto pouštějte co nejméně. Dostatečně spěte, pravidelně se hýbejte a udělejte si čas na aktivity, které Vám přinášejí radost.

Zdravá štítná žláza přírodní cestou
5 (100%)1
.