Zdravá střevní mikroflóra je důležitá nejen pro imunitu

.

Máte problémy s imunitou, která je oslabená, a proto chytíte kdejaký bacil? Říkáte si asi, čím to je, že jste pořád nemocní. Občas je těžké najít původce problémů spojených se sníženou imunitou, ale častokrát je chyba na straně střev. Možná totiž máte rozhozenou střevní mikroflóru. Zdravá střevní mikroflóra je důležitá z mnoha ohledů nejen v oblasti imunity. Spousta našich obtíží totiž mají svůj původ právě ve střevech, a to především problémy s trávením nebo se sníženou imunitou. Nerovnováha střevní mikroflóry totiž dokáže udělat v těle nemalou paseku. Můžete tak pociťovat různé obtíže jako například nadýmání, bolesti břicha, průjmy a další. Podpořením zdravé střevní mikroflóry si zlepšíte vaše zažívání a budete se cítit mnohem lépe.
müsli a jahody
Jak podpořit střevní mikroflóru
Podpořte nejen vaši střevní mikroflóru, ale také vaši imunitu, a to konkrétně zařazením vhodných potravin nebo doplňků do vašeho jídelníčku. Mezi tyto potraviny patří především
Střevní mikroflóru dokáží pěkně potrápit antibiotika. Na střevní mikroflóře se také negativně projevuje stres a užívání hormonálních preparátů. Proto je důležité při braní antibiotik nebo hormonálních preparátů užívat také živé kultury neboli probiotika, která vaši střevní mikroflóru zharmonizují. Ideální je zařadit do jídelníčku jogurty, acidofilní mléka nebo užívat probiotika v kapslích. Zároveň jsou pro naše střeva důležitá také probiotika v podobě vlákniny, která čistí naše střeva a udržuje je v rovnováze.
střevní bakterie
Díky pravidelnému užívání probiotik nebo konzumací živých kultur v podobě jogurtů, acidofilních nápojů a jogurtových nápojů tak zharmonizujete vaši střevní mikroflóru a budete odolnější vůči respiračním onemocněním. Zdravá střeva jsou základem pro zdravý a plně fungující imunitní systém.

Zdravá střevní mikroflóra je důležitá nejen pro imunitu
4.5 (90%)4
.